Пролетна ваканция от 01.04 до 12.04! НЯМАТЕ право да пишете в замъка, позволено е в домовете ви, Хогсмийт, Макрон-Али и Диагон-Али! |
| | Четвърти урок | |
| | Автор | Съобщение |
---|
Елизабет Потър Префект на Грифиндор
Брой мнения : 487 Join date : 22.02.2009
| Заглавие: Re: Четвърти урок Вто Мар 17, 2009 2:12 am | |
| Аз бях една от първите, които бяха влезли в стаята по Аритмантика, понеже имаше още пет минути до биенето на втория звънец. Веднага щом препинах през прага на вратата се запътих към един празен чин в средната редица. Извадих учебника си и започнах да го разлиствам, видях, че бяхме стигнали до урока, в който трябваше да разгадаваме характера на един човек по буквите в името му. Признавам, че ми стана интересно за това започнах да чета урока, когато в стаята се изсипа цяла тумба ученици, които се разбягаха за да си намерят места. Видях и приятелките си сред тях и предположих, че сигурно учителят вече идва. Усетих как чинът се угъна малко под тежеста на мен и на Сиси, която се тръшна на него с такава сила, че направо се чудех как той не се счупи. Тя ми се усмихна и извади набързо учебника си, а аз продължих да разглеждам моя. След малко в кабинета влезе новият ни професор по Аритмантика, щом той прекрачи прага всички шушукания стихнаха. - Здравейте, първокурсници! - поздрави ни той. Ние го поздравихме хорово и той започна урока. - Ако няма някакви въпроси, можем да започнем. - той изчака малко след като го каза, но всички мълчаха - Добре. Първо, за Аритмантиката трябва да знаете, че ключови при нея са числата и буквите. Или по-точно – буквите в името на човека, чийто характер се опитваме да познаем. За да разбереш нещо за личността на даден човек, първо трябва да направиш анализ на името. Първата стъпка в анализа на името е преобразуването му в група числа. Всяка буква от латинската азбука има съответно число от 1 до 9. Ето схемата. Професор Хейл замахна с пръчката и на дъската се появи следното:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z - Учителят продължи: За да анализираме някое име, трябва да го напишеш и под него да сложиш съответната стойност от схемата. Ще анализираме моето име – Джаспър Хейл (Djaspar Heil) и отново замахна към дъската, където се появи анализа на името му.
D j a s p a r H e i l 4 1 1 1 7 1 9 8 5 9 3 - Някакви въпроси? - попита професор Хейл, но отнова никой не се обади. - Това е от урока. За домашно ще имате да напишете числата на всяка буква под вашето и под следните имена: Лукас Скот Нейтън Скот Брук Дейвс - Кога трябва да го предадем? - попита Сиси, която стоеше на първия чин до мен. - От днес до вторник, може да ми го предавате във всеки един от дните, но до следващия вторник всички да са предали! - нотката в гласа на професора се удебели, когато изрече последната част от изречението. - Извинете, имам един въпрос. - казах плахо аз. - Да госпожице ... - Потър. - поясних аз. - Да госпожице Потър. - каза той и ми се усмихна. - Домашното под формата на съчинение ли да е или просто изчисленията и това е. - попитах аз. | |
| | | Проф.Хейл Преподавател
Брой мнения : 108 Join date : 15.03.2009
| Заглавие: Re: Четвърти урок Вто Мар 17, 2009 2:16 am | |
| -Домашното ми го напишете само като изчисления,но ако някой от вас иска повече точки,да направи кратко съчинение!-усмихна се проф.Хейл. -Благодаря!-любезно отвърна госпожица Потър. | |
| | | Сиси Грейнджър Първи курс - Грифиндор
Брой мнения : 398 Join date : 14.02.2009 Age : 28 Местожителство : Diagon-Ali
| Заглавие: Re: Четвърти урок Вто Мар 17, 2009 2:32 am | |
| Имаше няколко минут до започването на часа. Сиси Грейнджър влезе в класната стая и намери чина на който седеше с приятелката си Лизи Потър в кабинето по Аритмантика. Беше се уморила да тича насам затова се тръшна на пейката на чина . -Пфу...Скапах се от умора...-измърмори тя Лизи се засмя,а Сиси й отвърна с усмивка. -Мисля ,че започваме-каза Лизи Скоро влязоха и останалите ученици. -Здравейте, първокурсници!-поздрави учителя,който беше влязъл след малко. Той мина покрай чиновете и седна на катедрата. След като обясни урока, той написа на дъската: D j a s p a r H e i l 4 1 1 1 7 1 9 8 5 9 3 -Жестоко!-прошепна Сиси ,а Лизи я сръга: -Тихо! Сиси Грейнджър грабна един пергамен от чантата си и написа: Sisi Granger 1919 7915759 Накрая на часа Сиси вдигна ръка: -Аааа..професоре? -Да,г-це ...? -Грейнджър -Да? -До кога е срока за домашните? - От днес до вторник, може да ми го предавате във всеки един от дните, но до следващия вторник всички да са предали! - нотката в гласа на професора се удебели, когато изрече последната част от изречението. | |
| | | Джини Уайт Префект на Грифиндор
Брой мнения : 345 Join date : 15.02.2009 Age : 27 Местожителство : на някоя друга планета
| Заглавие: Re: Четвърти урок Вто Мар 17, 2009 7:10 am | |
| Днес беше първият ни урок по Аритмантика с професор Хейл. Чудех се какво ли е избрал да ни преподаде той през този час. Не се наложи да чакам дълго за да разбера. Звънецът би. Професорът влезе, поздрави и се запъти към катедрата. Обясни ни че за да разберем нещо за даден човек първо трябва да анализираме името му. Написа ни нещо като таблица, която показваше на коя цифра, кои букви отговарят. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z -
И така даде ни пример с неговото: D j a s p a r H e i l 4 1 1 1 7 1 9 8 5 9 3
За домашно имахме да напишем нашето и още три имена. Трябваше да сме готови до другия вторник. Аз обаче не разбрах нещо. - Трябва ли да пресмятаме числото на характера на хората или не - попитах Неса. - Ами не знам - отвърна ми тя. - Попитай. Аз вдигнах ръка и зададох въпроса си. | |
| | | Проф.Хейл Преподавател
Брой мнения : 108 Join date : 15.03.2009
| Заглавие: Re: Четвърти урок Вто Мар 17, 2009 12:07 pm | |
| Професора с любопитство изслуша. -Не ви задължавам,но който прецени че ще му остане време,нека го направи!-каза той. | |
| | | ???? Гост
| Заглавие: Re: Четвърти урок Вто Мар 17, 2009 12:26 pm | |
| Днес ни беше първи час по Аритмантика с Професор Хейл. Ванеса беше много развълнувана от това какъв ще е професора и много други въпроси. Той влезе в класната стая и им обясни неща за Аритмантиката, които те знаеха още от професор Де Луна. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z - Тази схема се изписа на дъската, след като той замахна с пръчката си. Даде пример със собственото си име. D j a s p a r H e i l 4 1 1 1 7 1 9 8 5 9 3 За домашно имаха да напишем числата на всяка буква под своето име и под следните имена: Лукас Скот Нейтън Скот Брук Дейвс Точно преди да бие звънеца той попта дали някой има въпроси. - Трябва ли да пресмятаме числото на характера на хората или не - Джини попита Неса. - Ами не знам - отвърна и тя. - Попитай. Тя вдигна ръка и зададе въпроса си. -Не ви задължавам,но който прецени че ще му остане време,нека го направи!-отговори професора и в този момент звънеца би. |
| | | Кимбърли Уотсън Първи курс - Слидерин
Брой мнения : 86 Join date : 20.03.2009 Age : 29 Местожителство : Варна
| Заглавие: Re: Четвърти урок Нед Мар 22, 2009 7:11 am | |
| Новата година беше започнала сравнително скоро. И учитлите направо ги затрупваха с домашни. Kим не можеше да се оплаче за трудноста на домашните, но й се искаше да си почине поне малко. Това беше единствената мисъл, която се въртеше в главата й докато се борише със закуската в Голямата зала. Не й се ядеше. Затова и не се бави повече, а допи последната глътка портокалов сок и след като взе чантата си се отправи към първия урок за деня. "Какъв....час имах...." - опитваше се да си спомни Ким докато се влачише до изхода. Какъв късмет само...до преди малко си мислише за въпросния предмет, а сега дори не се сещаше къде е набутала програмата си - "Колко проблемно" - продължаваше да се ядосва на ум девойката, докато ровеше целеустремено в раницата си, опитвайки се да намери нещо в този безпорядък. Малко по- късно, след като най- накрая си беши спомнила по какво има час, момичето влезе в кабинета по аритмантика. Професор Хейл, беше вече там и четеше Пророчески вести... Ким поздрави отнесено преподавателя и се стовари уморено на първия чин и се тръсна уморено на единия стол. "Колко проблемно" - помисли си за пореден път тя, докато зяпаше незнайно защо с интерес как професора прелиства весника си.След по- малко от секунда часа започна ви професора почна да обяснява урока. След като изтощителния час свърши Ким събра лениво нещата си и излезе от стаята
Последната промяна е направена от Кимбърли Уотсън на Вто Мар 24, 2009 6:29 am; мнението е било променяно общо 1 път | |
| | | Проф.Хейл Преподавател
Брой мнения : 108 Join date : 15.03.2009
| Заглавие: Re: Четвърти урок Вто Мар 24, 2009 5:21 am | |
| Без да искам си изтрих мнението в,което се състоеше урока,за това,сега ще го пратя отново,за тези,които не са успели да го прочетат: "- Здравейте, първокурсници! - поздрави усмихна се преподавателя. Ученицитего отвърнаха хором. - Ако няма някакви въпроси, можем да започнем. - той изчака малко след като го каза, но всички мълчаха - Добре. Първо, за Аритмантиката трябва да знаете, че ключови при нея са числата и буквите. Или по-точно – буквите в името на човека, чийто характер се опитваме да познаем. За да разбереш нещо за личността на даден човек, първо трябва да направиш анализ на името. Първата стъпка в анализа на името е преобразуването му в група числа. Всяка буква от латинската азбука има съответно число от 1 до 9. Ето схемата. Професор Хейл замахна с пръчката и на дъската се появи следното:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z - Учителят продължи: За да анализираме някое име, трябва да го напишеш и под него да сложиш съответната стойност от схемата. Ще анализираме моето име – Джаспър Хейл (Djaspar Heil) и отново замахна към дъската, където се появи анализа на името му.
D j a s p a r H e i l 4 1 1 1 7 1 9 8 5 9 3 - Някакви въпроси? - попита професор Хейл, но отнова никой не се обади. - Това е от урока. За домашно ще имате да напишете числата на всяка буква под вашето и под следните имена: Лукас Скот Нейтън Скот Брук Дейвс - Кога трябва да го предадем? - попита Сиси, която стоеше на първия чин до мен. - От днес до вторник, може да ми го предавате във всеки един от дните, но до следващия вторник всички да са предали! - нотката в гласа на професора се удебели, когато изрече последната част от изречението." | |
| | | Sponsored content
| Заглавие: Re: Четвърти урок | |
| |
| | | | Четвърти урок | |
|
Similar topics | |
|
| Права за този форум: | Не Можете да отговаряте на темите
| |
| |
| |
|