Пролетна ваканция от 01.04 до 12.04!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Пролетна ваканция от 01.04 до 12.04!

НЯМАТЕ право да пишете в замъка, позволено е в домовете ви, Хогсмийт, Макрон-Али и Диагон-Али!
 
ИндексПоследни снимкиТърсенеРегистрирайте сеВход

 

 Пети урок

Go down 
5 posters
АвторСъобщение
Проф.Хейл
Преподавател
Проф.Хейл


Брой мнения : 108
Join date : 15.03.2009

Пети урок Empty
ПисанеЗаглавие: Пети урок   Пети урок Icon_minitimeВто Мар 24, 2009 2:02 am

Навън беше слънчев и приятен ден.Весели чуруликания на птичките огласяха двора на училището.Въпреки великолепния ден навън,който всяко дете би похабило за игра,проф.Хейл не бе успял дори да се поразходи навън.Учителят бе зает с доста работа,покрай дневници,домашни и друга задължителна учителски задължения,че дори не успяваше да провеси ръка,за да се добере до горещото си кафе.Когато ученическият клаксон удари,и всички деца бавно,но шумно се запредвижваха,сякаш в задръстване преподавателят вдигна изнурен поглед.
-Здравейте ученици!-бодро и гласно провъзгласи проф.Джаспър.
-Здравейте!-по-слабо и на парцели отвърнаха учениците.
-Хей,я по-весело!Разбирам,че на никого не му се учи,но се налага.Остава ни още малко,докрая на първата учебна година!-усмихна се той.
Обстановката в класа лекоп се освежи.
-Вие ще свършите с ученето,но на нас учителите,ни остава доста работа и за през ваканцията.-повдигна вежди професора.-Добре,доста от часа мина,за това предлагам да започваме.Днес ще разгледаме по-подробно числото на сърцето. Накратко, то показва живота на човека от начало до край. Чрез него можем да разберем най-големите желания и най-големите страхове на избраното име. Нека си припомним схемата.
Професор Хейл замахна с магическата си пръчка към дъската и на нея се появи учената вече таблица:

1 2 3 4 5 6 7 8 9
A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R
S T U V W X Y Z -

Той продължи:
-Нека разгледаме името Djasper Heil. За разлика от миналия урок, този път ще обозначим само гласните букви.
D
j
a -1
s
p
e - 5
r
H
e-5
i-9
l
Сега нека ги съберем!- Барт написа на дъската:
1+5+5+9=20
2+0=2

-Получихме числото 2. Сега нека някой от вас да ми даде характеристика за числото 2?!
~~~За домашно искам всеки от вас да намери своето число на сърцето и да ми напише характеристиката на цифрата,която е получил.


Последната промяна е направена от Проф.Хейл на Вто Мар 24, 2009 2:29 am; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото Go down
Сиси Грейнджър
Първи курс - Грифиндор
Първи курс - Грифиндор
Сиси Грейнджър


Брой мнения : 398
Join date : 14.02.2009
Age : 28
Местожителство : Diagon-Ali

Пети урок Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Пети урок   Пети урок Icon_minitimeВто Мар 24, 2009 2:12 am

Ръката на Сиси се стрелна нагоре Very Happy
-Г-ца Сиси Грейнджър?
-Да.Ами числото 2 означава,че човекът е миротворец.2 Най-дипломатичното число,от всики.Съчетание, двойственост, положителен и отрицателен полюс, жена и мъж. Вътрешна готовност към , партньорство, сътрусничество,приятелство, отлични дипломатични способности и умението човек да изслушва и възприема мнението на другия. Числото се свързва с Луната,което значи подсъзнанието приливите, отливите,самообладането. Пробужда съвестта и подтиква към по-добър избор.
Върнете се в началото Go down
http://www.hogwartsschool.bulgarianforum.net
Проф.Хейл
Преподавател
Проф.Хейл


Брой мнения : 108
Join date : 15.03.2009

Пети урок Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Пети урок   Пети урок Icon_minitimeВто Мар 24, 2009 2:28 am

-Браво г-це Грейндър.Получавате пет точки,които ще бъдат включени към домашното ви!-усмихна се преподавателя.П.П:Всекий да пише какво е правил в час,с изключение на г-ца Грейндър,тъй,като тя отговори ан въпроса.
Върнете се в началото Go down
Кимбърли Уотсън
Първи курс - Слидерин
Първи курс - Слидерин
Кимбърли Уотсън


Брой мнения : 86
Join date : 20.03.2009
Age : 29
Местожителство : Варна

Пети урок Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Пети урок   Пети урок Icon_minitimeВто Мар 24, 2009 3:58 am

Беше хубав слунчев ден и на Кимбърли изобщо не и се влизаше в час. За първи път от началото на ичебната година тя не се беше успала и сега се разхождаше наволя по двора. Но разходката и бива прекъсната от Симон която беше първото момиче което така да се каже беше първият приятел на Ким.
- Ким извика Симон. Няма ли да идваш вътре часът по Ааритмантика започва.
Слидеринката бързо събра нещата си и каза.
- Идвам Симон.
Двете момичета чевръсто тръгнаха към стаята по Аритмантика. Когато влязоха стаята беше вече пълна но за щастие на момичетата професор Хей все още не бе дошъл. Слидеринките се наместиха на единстевия свободен чин който беше на 3 ред. Те бързо извадиха нещата си и тогава професорът влезе.
- Въпреки многото си работа професорът не е загубил доброто си настроение - отбеляза Ким.
- Да - каза в съгласие Симон.
Ким тъкмо щеше да заговори пак Симон, но професорът ги прекъсна като почна да преподава урока. Днес щяха да учат за числото на сърцето. Всички започнаха да си записват, а когато професорът свъряи той попита дали някой знае характеристиката на числото 2. Кими и Симон тъкмо бяха вдигнали ръка но една Грифиндорка ги изпревари. Това малко развали денят на Ким, но после се ободри защото момичето беше получило само 5 точки. Точно след отговорът на Грифиндорката звънецът би, но преди да пусне всички професор Хейл каза домашното кочето гласеше да напишем кое е нашето число на сърцето и да напишем характеристиката му. Двете Слидеринки събраха нещата си и заедно се запътиха към следващия си час.
Върнете се в началото Go down
Джини Уайт
Префект на Грифиндор
Префект на Грифиндор
Джини Уайт


Брой мнения : 345
Join date : 15.02.2009
Age : 27
Местожителство : на някоя друга планета

Пети урок Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Пети урок   Пети урок Icon_minitimeВто Мар 24, 2009 7:03 am

Аз и Неса крачехмв към кабинета по Аритмантика.
- Написа ли си домашното - попита приятелката ми.
- Одавна - отговорих аз.
- А колко ти се получи на... - започна и не довърши въпроса си тя, защото звънеца би.
Затичахме се към стаята. За щастие не бяхме закъсняли. След около минута професорът влезе. Този урок беше свързан с предния ни по Аритмантика. Днес обаче щяхме да учим за числото на сърцето. Професор Хейл ни припомни схемата от миналия път. Сега обаче щяха да ни трябват само гласните букви. Учителят даде пример със собственото си име. урока мина неусетно, звънецът би и всички с шумни разговори се изнесохме от класната стая.
Върнете се в началото Go down
Елизабет Потър
Префект на Грифиндор
Префект на Грифиндор
Елизабет Потър


Брой мнения : 487
Join date : 22.02.2009

Пети урок Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Пети урок   Пети урок Icon_minitimeВто Мар 24, 2009 7:15 am

Бях тръгнала по коридора към третия етаж, където трябваше да се проведе урокът по Аритмантка. Вървех съма скръстила ръце върху гърдите си и гледах разсеяно ясното светло синьо небе през прозорците, покрай които минавах. Повървях известно време зазяпана на вън и изведнъж се бутнах в нещо или по-скоро в някого. Паднах на земята и вдигнах поглед на горе там стоеше едно слабо момиче с къса мастилено черна коса и светло кафяви топазени очи. Тя беше останала права като по чудо.
- О, извинявай трябваше да се дръпна. - извини се тя и ми подаде ръката си.
- Не си виновна ти, бях се разсеяла и не гледах къде вървя. - казах аз и поех ръката й, която беше студена, бяла и твърда като гранит,а тя ме вдигна с такава лекота сякаш бях перце.
- Здравей аз съм Алис, Алис Блек. - усмихна ми се тя.
- Елизабет Потър, преятно ми е, но за по кратко ми викат Лизи. - отвърнах и аз също с усмивка.
След като ми отне малко време да остана на краката си, ние се запътихме към кабинета по Аритмантика, отново. Щом стигнахме там тя отвори с лекота вратата и ние влязохме вътре. Стаята беше почти пълна понеже оставаха три - четири минути до започването на часа. Аз заех мястото си на първия чин в средната редица до Сиси, а Алис седна на съседния чин откъм вратата където беше най-сенчесто. Аз се зачудих защо иска да е на сянка, но реших да не се занимавам в момента с това, а да извадя учебниците си. След като го направих учителят - професор Хейл - влезе в стаята.
- Здравейте ученици! - бодро и гласно ни поздрави той.
- Здравейте! - по-слабо и на етапи отвърнаха някой от нас.
- Хей, я по-весело! Разбирам, че на никого не му се учи, но се налага. Остава ни още малко, докрая на първата учебна година! - усмихна се той и под усните му се показаха подредените му бели зъби.
Обстановката в класа леко се освежи.
- Вие ще свършите с ученето, но на нас учителите, ни остава доста работа и за през ваканцията. - повдигна вежди професора. - Добре, доста от часа мина, за това предлагам да започваме. Днес ще разгледаме по-подробно числото на сърцето. Накратко, то показва живота на човека от начало до край. Чрез него можем да разберем най-големите желания и най-големите страхове на избраното име. Нека си припомним схемата.
Професор Хейл замахна с магическата си пръчка към дъската и на нея се появи вече учената таблица:

1 2 3 4 5 6 7 8 9
A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R
S T U V W X Y Z -

Той продължи:
- Нека отново разгледаме името Djasper Heil. За разлика от миналия урок, този път ще обозначим само гласните букви.
D
j
a - 1
s
p
e - 5
r
H
e - 5
i - 9
l
- Сега нека ги съберем! - отново замахна към дъската:
1+5+5+9=20
2+0=2
- Получихме числото 2. Сега нека някой от вас да ми даде характеристика за числото 2! - попита той.
Ръката на Сиси се стрелна нагоре.
- Г-це Грейнджър? - посочи я той.
- Ами числото 2 означава, че човекът е миротворец.
2. Най-дипломатичното число, от всики. Съчетание, двойственост, положителен и отрицателен полюс, жена и мъж. Вътрешна готовност към , партньорство, сътрусничество,приятелство, отлични дипломатични способности и умението човек да изслушва и възприема мнението на другия. Числото се свързва с Луната, което значи подсъзнанието приливите, отливите, самообладането. Пробужда съвестта и подтиква към по-добър избор. - обясни подробно Сиси.
- Браво г-це Грейнджър.Получавате пет точки, които ще бъдат включени към домашното ви! - усмихна се преподавателя. - След малко ще бие звънеца за това ето домашното ви: Искам всеки от вас да намери своето число на сърцето и да ми напише характеристиката на цифрата, която е получил.
След малко чухме звънеца и стаята се изпълни с най-различни шумове: скърцащи столове и маси, възбуденото обсъждане и бърборене на учениците. Аз изчаках всичките ми приятелки да станат понеже бях готова и след това тръгнахме заедно, а аз повиках и Алис.
Върнете се в началото Go down
Sponsored content





Пети урок Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Пети урок   Пети урок Icon_minitime

Върнете се в началото Go down
 
Пети урок
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1
 Similar topics
-
» Пети урок
» Пети урок
» Пети урок
» Пети урок
» Пети урок

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
Пролетна ваканция от 01.04 до 12.04! :: Трети етаж :: Трети етаж :: Аритмантика-
Идете на: